5 - 6 лютого 2024 р. за участі представників кафедри відбувся дводенний перший обласний семінар-тренінг «НАУКОВА ОСВІТА РІВНЕНЩИНИ –ШЛЯХ У МАЙБУТНЄ», організацію і проведення якого ініціювали Рівненська Мала академія наук учнівської молоді та Департамент освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації (за фінансової підтримки Програми розвитку ООН в Україні у рамках проєкту «Посилення стійкості громад в регіонах України», що фінансується Урядом Великої Британії).
Семінар-тренінг проходив очно у конференц-залі готелю «Reikartz Bergshloss Rivne» безкоштовно для всіх учасників завдяки фінансовій підтримці ПРООН в Україні (координатор поектур в Рівненській області Ольга Кашевська). У відкритті семінару-тренінгу взяли участь: голова Рівненської обласної державної адміністрації - Олександр КОВАЛЬ, голова Рівненської обласної ради - Андрій КАРАУШ, перший заступник голови Рівненської обласної державної адміністрації - Сегрій Подолін, директор Департаменту освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації - Петро КОРЖЕВСЬКИЙ, директор Рівненської Малої академії наук учнівської молоді - Олександ АНДРЄЄВ, координатор проєкту ПРООН «Посилення стійкості громад в регіонах України» у Рівненській області - Ольга КАШЕВСЬКА. В роботі семінару прийняли участь близько 50 педагогів з 36 шкільних та позашкільних навчальних закладів 26 громад Рівненщиниії. Проведення семінару забезпечили тренери-лектори: Наталія ШУЛЬЖУК – кандидат філологічних наук, доцент, завідувач кафедри стилістики та культури української мови РДГУ; Тетяна КУЗЬМА – кандидат історичних наук, доцент кафедри міжнародних відносин РДГУ; Володимир МИСЛІНЧУК – кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри фізики, астрономії та методики викладання РДГУ. Метою семінару-тренінгу було обговорення проблем, які стоять перед сучасною шкільною освітою, вдосконалення навичок керівництва написанням учнівських науково-дослідницьких робіт та ін.
Окрема лекція була присвячена принципам академічної доброчесності, де учасники обговорили поняття плагіату, як правильно давати покликання на використану літературу та чим використана література відрізняється від використаних джерел. Під час навчання учасники виконували багато практичних вправ та залучалися до роботи в групах. Після завершення семінару організатори провели вихідне тестування та вручення сертифікатів.